„Nie wiem jestem długo dystansowcem i szybko nie dochodzę.”
„Nie ma roboty rzucam oglądanie porno, nara.”
„Z resztą, gdybym miał kapitał zdecydowanie lepsze filmy bym nagrywał z powodu wieloletniego doświadczenia oglądania porno z, którym zrywam.”
„Prosić wiecznie nie będę nie, to nie.”
„To za fajne nie jest, człowiek jeszcze się prosi, by zaruchac na filmie, a nie ma nic.”
„Pierdol się.’”
„Człowiek jeszcze musi się prosić, tragedia.”
„Ciągle pros i proś wysyłaj i wysyłaj.J”
„Bo mi dumą nie pozwala, by jakiś Murzyn miał lepiej i oglądając popieram to.”
„Weźcie mnie na tego rogacza czekam!!”
„Dlaczego nikt nie chce mnie wziąć na rogacza do porno?”
To niestety wygląda na ciężką patologię, stawiam tezę że chłopak nie jest zdolny do jakiejkolwiek relacji nie wirtualnej, chyba jesteśmy na tym etapie na którym jest podświadomie przekonany o tym, że Xes publikuję codziennie nowe filmy dla niego a on szuka bezpieczną formę interakcji z platformą która daje mu bodźce do samo zadawalania się.
Znaczy ty myślisz, że Santoska czyta blog ... nie ... forum ... ty myślisż, że Santoska czyta MIKROBLOGA?? Po Polsku?
Dzięki za to, że otworzyłeś nowy wątek w tym samy temacie.
Dzięki tobie moja „będzie na wierzchu” a nie szósta po rozwinięciu.
No to co tu się stało? Czy Erot stał się takim paraxes lub biedaxes??? Z całej awantury poniżej można łatwo wnioskować, że NIKOGO TO NIE OBCHODZI!!!
Dobra, zaczynamy od praprzyczyny:2026-03-18, 23:43 dpfan napisał: „Też zauważyliście że XES i erot.pl przestały się jakkolwiek różnić? Wcześniej na erot były plenery itp. Obecnie ten podział znowu totalnie nie ma sensu.”.
No widocznie chłopak poczuł potrzebę podzielenia się opinią jak wyżej bo … ma oczy? Bo ma opinię? Bo tak uważa?
Co gorsza, Xes to zatwierdził, puścił tego pytania na forum (chyba dlatego, że miał dosyć porno archeologii pod tytułem „czy aktorka xyz, która nie gra od piętnastu lat, już ma wnuki i prawnuki, wróci?”) lecz czy Xes chciał przeczytać odpowiedź na to nurtujące (mnie) pytanie? Czy obchodzi ich opinią klientów?
Otóż śmiem twierdzić, że nie, odpowiedzi Xes już miał gotową i nie dopuścił żadnych zdań odrębnych do dyskusji bo … bo może! Bo tak miało być!
Czego nie rozumiesz?
Mało tego, moje uwagi i sensowne wsparcie dowodowe do stawianych też spowodowały gwałtowny i silny napad złości, tona agresji oraz totalny brak opanowania.
Tego też uwodnić za bardzo nie trzeba, wystarczy przeczytać ale w skrócie telegraficzny:
2026-03-18, 23:43 dpfan: XES i erot.pl przestały się jakkolwiek różnić
2026-03-19, 08:59 ulyssenardin: tu się różnią a tu nie
2026-03-19, 09:19 bauman: Jak zwykle nie masz pojęcia o tym co się dzieje i zmyślasz (bez uzasadnienia, po prostu zmyślam i tyle)
2026-03-19, 09:40 ulyssenardin: konkretny, namacalny przykład napodparcie tego co wyżej (a nie zmyślone tezy z d…)
… i furia, raptem po tym wpisie wszystkie klony Xeski rzuciły się do obronyjedynie słusznej linii partyjnej … bo tak!
Bo my mamy rację a ty nie!
Bo ja wiem lepiej!
Bo ten dpfan to się nie zna, ulyssenardin jeszcze mniej, nieważne że mają konkretne argumenty, grzyb z tym.
I po kolej: 2026-03-19, 09:53 bociiaan: w końcu ktos mądrze napisał na tym blogu (czyli napisał mądrze że nie mam pojęcia i zmyślam bez podstawy, ale ja podałem KONKRETNY PRZYKŁAD a bauman napisał nie bo nie … no tak, mądrze …)
2026-03-19, 10:13 XES.pl (do mnie): twoja teoria runęła bo znalazłeś samą Natalię (to nie tak, moje teoria się potwierdziła, bo znalazłem DOKŁADNIE to, o czym pisałem wyżej … ale jak kto woli)
2026-03-19, 13:17 zulera2: (mój ulubiony klon): Jak czegoś nie wiesz to nie powołuj się na swoją wyobraźnie (szkoda, że moja wyobraźnia podała konkretny przykład, nigdy nie twierdziłem, że opisałem cały Erot, to ty włożyłeś mi te zdania do gęby)
2026-03-19, 16:36 RKF: Bauman ma rację. Zmyślasz (ponownie, nie bo nie)
I dalej już ty Xesku zacząłeś się płaszczyć jak zwykle bo bałeś się że Xes porazi cię piorunem.
No i co z tej awantury wynikło? NIC!!!
Jedno wielkie nic!
Ja sobie tłumaczę to tak, czasami Xes dostaje ataki pomroczności jasnej, widzi jakiś temat na forum … na MIKROBLOGU, temat który nie jest totalnym ściekiem typu właśnie ten o którym mowa, zapodany łaskawie przez dpfan, temat który się bierze z tego, że (zapewne) dpfan ma oczy na tyle sprawne, że widzi co się dzieję na Erocie i widzi co się dzieję na Xes i piszę to, co piszę.
W efekcie puszcza temat w świat i … klops, raptem więcej ludzi widzi to samo i też piszą, dają konkretne przykłady, a może mają rację?
Może mają, może nie mają, Xes postanowił, że mają nie mieć i aby uwodnić, że sam ma rację a to co ludzie widzą to nie jest prawdziwe to wypuszczany jest intensywny gniew, nieopanowana furia która pochłania wszelkiej konstruktywnej dyskusji.
Nawet nie doszliśmy do filmów za darmo - gdzie? Na Erocie!
O tym mamy nie rozmawiać, blog … MIKROBLOG jest po to, aby zapytać czy będzie coś jeszcze z Sandra Sweet? Wiesz co z Katarzyna Bella Donna? Co się dzieję z aktorką Małgorzatą B? Macie w planach jakieś nowe filmy z Andreą? Macie w planach jakieś nowe epizody z Alice Hotką i Sarą K.?
Wot o tym mamy dyskutować
Trochę mi się znudziło odpisanie troglodytom.
Xes i Erot się nie różnią … a ja nie wchodząc od dawna na Erot zakładam, że różnią się sporo.
Erot nie ma zapowiedzi, Erot nie ma forum … nie no Xes też nie ma … Erot nie ma blogu … nie ma MOKROBLOGU oh!
Erot nie daje możliwości użytkownikom na epistolarnej interakcji (tak chyba będzie lepiej).
Lecz rozumiem, że dpfan bardziej chodziło o kontent i w tych tonach będę też kierował swoją wypowiedz.
Otóż kiedy realizatorami Xesa i Erot były dwie zupełnie inne osoby to siłą rzeczy ku podstaw tworzenia kontentu stały inne możliwości techniczne, inne pomysły, inne lokalizacje a teraz?
Teraz gwiazda z CZ przyjeżdża i kręci 2 sceny dla Xesa 2 dla Erota w tym samym apart-hotelem pod batutą Roberta, pomalowana przez Kasię i … czym mają się różnić te produkcje???
Wniosek: pod kontem kontentu zapewne będzie ciężko z tezami dpfana polemizować.
No ale moment do jasnej ciasnej, na Erocie jest dział „promocja za zero zeta” zareklamowany przez Baumana kilka wątków niżej, na Xesie tego nie ma!
Zapewne pozostali użytkownicy, którzy wchodzą na Erota znajdą jeszcze inne różnicę, ale to będą niezauważalne odcienie w obrazie całości.
Zatem czas na postawienie tezy: czy spłaszczenie obrazu dwóch platform uzasadnia utrzymania dwóch bytów osobno?
Czy przyszedł czas na połączenie czy wręcz przeciwnie?
Oczywiście spodziewam się okrzyk bojowy typu „Jest tu dwóch "specjalistów" na blogu, którzy lepiej wiedzą co robimy, w którą stronę pójdziemy, kiedy upadniemy i co powinniśmy robić, ale spokojnie. Idziemy swoją własną drogą. … Będzie dobrze. Nadchodzi dobre porno” niemniej jednak fakt dopuszczenia takich postów na forum … eeeeeehhhh … na MIKROBLOGU wg mnie świadczy o tym, że Xes też rozważa różne scenariusze wyjścia z impasu.
rzeczy ku podstaw tworzenia kontentu stały inne możliwości techniczne, inne
pomysły, inne lokalizacje a teraz?
Teraz gwiazda z CZ przyjeżdża i kręci 2 sceny dla Xesa 2 dla Erota w tym
samym apart-hotelem pod batutą Roberta, pomalowana przez Kasię i … czym mają
się różnić te produkcje???"
Jak zwykle nie masz pojęcia o tym co się dzieje i zmyślasz.
Co do plenerów, to na erocie nie ma ich chwilowo, bo być może nie wszyscy zauważyli, ale mieliśmy zimę, a wśród aktorek żadna nie morsuje. Ot taka banalna przyczyna braku nagrań plenerowych przy minus 20.
Dalej już nie chciało mi się grzebać w tym waszym Erocie ale problem nie tu leży, by oglądać internet trzeba mieć przynajmniej częściowo wzrok sprawny, zatem wszyscy widzą co się dzieję, może jeszcze dopiszesz, że dpfan „nie ma pojęcia o tym co się dzieje i zmyśla”.
Jaki koń jest każdy widzi…
Co do odzewu - znowu bredzisz, bo napisałeś:
"Oczywiście spodziewam się okrzyk bojowy typu „Jest tu dwóch "specjalistów" na blogu, którzy lepiej wiedzą co robimy, w którą stronę pójdziemy, kiedy upadniemy i co powinniśmy robić, ale spokojnie. Idziemy swoją własną drogą. … Będzie dobrze. Nadchodzi dobre porno” - a nic takiego nie nastąpiło. Nikt niczego takiego ci nie napisał w tym wątku. Lubisz naciągać fakty do swoich wydumanych teorii. No trudno, każdy ma jakieś hobby.
No ja chyba muszę zacytować słowa Pani Ministra: czy możemy się skupić na tym, że mamy sukces???
@rafalik1996: ty chyba sobie upodobałeś uprawianie archeologii branży porno; chłopie masz Judytę, siostry Santoski, Kluseczka Rose, Alisie, Black&Decker, Lexi ale ty nieeeeee …
Zamiast się cieszyć z tego co jest to ty grzebiesz w grobowcach branży i podaję konkretne przykłady:
-Dodany 2025-08-25, 22:40 przez rafalik1996 „Cześć. Czy jest szansa na filmy z Julią Maze?...”
-Dodany 2025-09-15, 13:13 przez rafalik1996 „Cześć, czy planujecie nowe sesje z Julią Orchid?...”
-Dodany 2025-12-30, 10:45 przez rafalik1996 „Cześć. Czy nawiązaliście kontakt z Moniką De?...”
Rafalik czy ty musisz zawsze pytać o tych aktorek których dawno nie ma na rynku??
Ja bardzo rzadko (BAAAAARDZO rzadko) zgadzam się z Xes lecz tutaj mają 100% racji, „zakończyły swoją działalność w branży i trzeba to uszanować”.
O którą będziesz pytał w kolejnym poście?? O Teresie Orłowski???
Wykup sobie dostępny film, z aktualności bądź z archiwum i trzepaj spokojnie, robi tobie różnicę czy wróci czy nie wróci, czy się skontaktowali czy nie?
Ty zakochujesz się w aktorkach których znasz tylko z ekranu i tęsknisz???

