Zgłoś nadużycie

Dziewczyny kupują rower / Epizod 0 Monika i Kasia

Toxic Fucker postanowił sprzedać rower. Długo nie szukał kupca, ponieważ okazało się, że chcą go kupić jego koleżanki. Co prawda nie dostał za niego tyle pieniędzy ile chciał, ale dostał extra bonus w naturze.

Ocena filmu: 65%

Oddanych głosów: 1600

Cena: 7 pkt
Rozdzielczość: 1920x1080
Czas trwania:00:18:09
Data dodania: 2017-06-16
Pokaż więcej Pokaż mniej

Zdjęcia epizodu

Filmy z aktorką Kasia U

Komentarze

Zaloguj się żeby dodać komentarz
  • Dodany 2021-05-19, 17:59 przez AnalnyBandyta
    Nie ma jak w Dupeczkę na ostro!: )
  • Dodany 2018-11-30, 16:22 przez jan.zdolnegoslaska
    O tak !!! Monika i Kasia..one są mega ..obie mają takie ciała , że szok...jak dla mnie są chyba najlepsze..uwielbiam je..gdybym tylko miał takie dwie kobiety dla siebie.. uuuuuhhhhh
  • Dodany 2018-05-08, 08:38 przez rolak78
    najlepsze aktorki :)
  • Dodany 2018-04-07, 15:03 przez marcinek1984r35
    Dwie super laseczki.Facet musiał mieć niezły odlot.Ulala
  • Dodany 2017-10-29, 23:32 przez azspultusk1
    Super suczki
  • Dodany 2017-06-22, 08:42 przez Evildildo
    Tox świetna robota. :) Pamiętaj: "Od zbawienia, lepsza zabawa" !
  • Dodany 2017-06-21, 17:43 przez kelvin7mks
    Czy Panie były pod wpływem czegoś? Bo bełkocą strasznie......
  • Dodany 2017-06-18, 20:41 przez D...7
    A kiedy pierwszy film badz erotyczna zajawka z Black WIDOW?
  • Dodany 2017-06-18, 17:37 przez rali
    Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Bardzo miło byłoby , gdyby udało się znaleźć miejsce na film z Sarą. Pozdrawiam;]
  • Dodany 2017-06-18, 15:30 przez rali
    Macie w planach w poniedziałek , środę lub piątek wrzucić film z Sarą B? Napisaliście o filmie , który macie w archiwum i nowych sesjach z aktorką. Byłoby super obejrzeć film z nią. A z Nadią lub Miley nagraliście coś nowego ?
    • Dodany 2017-06-18, 15:30 przez XES.pl
      Trudno powiedzieć. Na razie mamy inne plany na ten tydzień, ale być może znajdzie się też miejsce na film z Sarą.
  • Dodany 2017-06-17, 22:16 przez AudreyBitoni🎅
    Zrobicie kompilacje wytrysków na twarz ????
  • Dodany 2017-06-17, 20:31 przez Malyptaszek
    Kasia i Monika są ZA-JE-BI-STE!
  • Dodany 2017-06-17, 18:38 przez Baryquiet15
    Typ spuscil cene na 340 a typiary wolaly dac dupy niz zaplacic 4 dychy hahah
    • Dodany 2017-06-17, 18:38 przez XES.pl
      Może szukały pretekstu do dymanka :)
  • Dodany 2017-06-16, 22:37 przez kajzerk12
    kiedy będzie Andrea, albo czy w ogóle będzie..redakcjo prosze o odpowiedz:) <span>Xes.pl: Odpowiedź na to pytanie padła już milion razy. Pozdrawiamy serdecznie. <span>
  • Dodany 2017-06-16, 21:45 przez mekintosz77
    Dziewczyny się razem świetnie prezentują :) Niejednego SMS-a się wysłało :D
  • Dodany 2017-06-16, 14:01 przez Matadore96
    Więcej takich biustów, to jest piękne! A Kasia jest genialna. Umie sie ładnie wypowiedzieć, jest inteligentna, umie cos zagrać twarzą, i jest piękna, ideolo!
  • Dodany 2017-06-16, 10:59 przez ostrygracz730
    Najlepszy ever! Więcej sztucznych cycków!
  • Dodany 2017-06-16, 09:48 przez Andrzejski
    Plus za fajny pomysł i za Toxika. Dziewczyny ostatnio jak z programu Damy i Wieśniaczki.