Dodany 2026-03-28, 09:04 przez napascior
Hej ma ktoś ochotę sobie popisać, o porno, o fantazjach, doświadczeniach, bez spiny na luzie?
Dodany 2026-03-28, 10:19 przez ulyssenardin
@napascior:  obstawiam, że co najmniej połowa forum ... nie ... połowa MIKROBLOGU jest chętna!
tylko zaraz będzie o zakonnicach, o tym że trzeba się prosić itd itp.
swoją drogą (i to już moja opinia) to po kiego macie pisać o "porno, o fantazjach, doświadczeniach, bez spiny na luzie" skoro możecie odpalić filma?
macie potrzebę pisać?
tzn. nie wystarczy że się "zrobiło" (vide oglądało) to trzeba jeszcze o tym pisać?
Dodany 2026-03-28, 10:51 przez cortezz
Ten Mikroblog zaczyna pomału wyglądać jak śmietnik 🙄Większość użytkowników ewidentnie nadaje się do segregacji odpadów...